Het is officieel! - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Lindy Gijsbrechts - WaarBenJij.nu Het is officieel! - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Lindy Gijsbrechts - WaarBenJij.nu

Het is officieel!

Blijf op de hoogte en volg Lindy

07 Juli 2014 | Nederland, Gilze

Hallo allemaal! Voor iedereen die het nog niet officieel wist....over precies 2 maanden ben ik in Buenos Aires! 6 september vlieg ik om 18.15 vanaf Schiphol, om met een overstap in Londen door te vliegen naar Buenos Aires. Daar kom ik dan op 7 september om 8.00 aan.
Voor nu nog een heleboel geregel. Ik heb dus mijn vliegticket heen (Buenos Aires) en terug (Costa Rica) geregeld en ook mijn taalcursus en vrijwilligerswerk zijn geregeld. Ik heb een nieuw paspoort en verklaring omtrent gedrag is aangevraagd. Nu nog de rest regelen! Creditcard, backpack, vaccinaties en vooral het plannen van mijn vrije weken daar! Tips zijn zeeer welkom.

Maar straks eerst nog 10 dagen op vakantie naar Gran Canaria. Kan ik alvast wat Spaans gaan leren :)

Adios en tot september!

  • 07 Juli 2014 - 18:22

    Evi:

    Jaaaaa super trots! Ontzettend stoer dat je het doorzet. Ik ga alles volgen van je. Maar eerst gaan we samen genieten op vakantie. Zal daarna wel flink afkicken worden! X
    Ps. First comment hihi

  • 07 Juli 2014 - 19:19

    Evelien:

    Tip: Een kei goede camera ;)

  • 07 Juli 2014 - 19:48

    Janneke:

    Jeej zo kunnen we alles van je volgen:)! Aftellen is begonnen.... wieeee spannend! Held!

  • 07 Juli 2014 - 22:29

    Irma:

    Heeel spannend, nog maar 2 maandjes! Wat vind ik het stoer van je!
    We gaan je missen maar kunnen zo wel goed op de hoogte blijven :)
    Xxx

  • 09 Juli 2014 - 10:54

    Gerda:

    Super trots op je!!!

  • 26 Augustus 2014 - 18:48

    Carla:

    Het komt nu wel heel dichtbij Lindy!!

    Heel veel succes met deze uitdagende onderneming en erg fijn dat we je zo kunnen blijven volgen en een beetje meekijken als er foto's op komen te staan.
    Je zal er een hele ervaring rijker van worden, veel plezier en geniet!

  • 04 September 2014 - 19:23

    Marian En Kees:

    Wij wensen je heel veel succes en vooral veel plezier. Goede reis en we blijven je volgen.

  • 09 September 2014 - 18:22

    Caroline:

    Bijzonder hoor, zo'n trip

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindy

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 625
Totaal aantal bezoekers 11253

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 18 December 2014

Zuid-Amerika

Landen bezocht: